.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش دختر ایرانی در گیلان

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری همایش دختر ایرانی توسط سه هیئت بسکتبال، دوچرخه‌سواری و بدمینتون در هفته آینده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سهیلا یاورمسرور در مراسم تجلیل از دختران نمونه هیئت شطرنج استان در تالار شطرنج گیلان با تبریک روز ملی دختران و ولادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دختران ورزشکار می‌توانند الگوی مناسبی برای دیگر دختران باشند.
وی ادامه داد: دختران ورزشکار با حجاب و وقار خود مرزهای بین‌المللی را با افتخار شکستند و الگوی اخلاق را به اوج رساندند.
این مسئول، افزود: باید از این روزهای ارزشمند بهره‌مند شویم و با مطالعه زندگی بانوان معصوم و الگوپذیری از آنها در مسیر درست حرکت کنیم.
وی خطاب به دختران ورزشکار گفت: ورزش را در کنار کارهای فرهنگی انجام دهید تا روح و جسم شما به درستی تقویت شود.
یاورمسرور بیان داشت: ورزشکاران دختر سختی‌های زیادی را با این امکانات کمی که در اختیار داشته‌اند، تحمل کرده‌اند تا با گذراندن این سختی‌ها برای استان افتخارآفرین باشند.
وی با اشاره به اینکه دختران ورزشکار با این کمبودها به تیم ‌ملی راه پیدا کردند، خاطرنشان کرد: دختران ورزشکار با وقار و منش خاصی خود وارد عرصه ورزش شدند و صلابت یک دختر ورزشکار را نشان دادند.
معاون توسعه ورزش‌ بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری همایش دختران ایرانی توسط سه هیئت بسکتبال، دوچرخه‌سواری و بدمینتون در هفته آینده خبر داد و ابراز داشت: در دهه کرامت از دختران کارکنان تربیت بدنی گیلان نیز تجلیل به عمل می‌آید.
وی مراسم تجلیل از دختران نمونه هیئت‌های ورزشی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: دختران ورزشکار بسیار نمونه هستند و ما در هر هیئت ورزشی استان از یک دختر نمونه تجلیل کردیم که تعداد آنها 43 نفر است.
به گزارش فارس، در این مراسم از سه دختر نمونه شطرنج استان تجلیل به عمل آمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.